FAQ’s

Herunder har vi samlet svar på stort og småt. Finder du ikke svar på netop dit spørgsmål, så send os en mail på hello@cultivate.dk

  • Ja. Vi er et fagligt fællesskab for folk, der arbejder inden for den kreative branche. Derfor forventer vi, at du har et CVR nummer.

  • Vi forventer at have indflytning den 1. juni. Vi er dog fleksible, så der kan måske være mulighed for at flytte ind før eller efter.

  • Som udgangspunkt er pladserne tilknyttet en enkelt person. Der kan dog være undtagelser, hvis personerne aldrig arbejder på samme tid. Der kan dog komme en efterbetaling for at dække faste udgifter for to personer.

  • I beskrivelserne af hvert lokale er der anvist et ca. personantal. Man må selvfølgelig gerne være færre end dette. Hvis I ønsker at være flere end angivet under beskrivelserne vil der komme et tillæg for at dække faste omkostninger for yderligere brugere

  • Uanset om du vælger en individuel kontorplads eller et lukket lokale, er Internet, kaffe, rengøring, print og adgang til mødelokale inkluderet i prisen.

  • Kontorlokaler

    Te-køkken med spiseafdeling

    Mødelokale

    Print/papirafdeling (A3+ printer)

    Gangarealer med små kroge til telefonopkald og lignende

    To toiletter

    Eventlokale

  • Ja. Vi opkræver et depositum svarende til tre måneders husleje

  • Hvis du vil opsige dit lejemål skal du sende en mail til hello@cultivate.dk

    For skrivebordspladser er opsigelsen igangværende måned + 2 måneder

    For de lukkede lokaler er opsigelsen løbende måned + 3 måneder

  • Ja, der er både rampe og elevator i bygningen, samt egnet toilet.

  • Der er 30 minutters gratis parkering foran bygningen. Betalingsparkering findes i nærheden.